JAVASLATOK
AMI SOK HELYEN BEVÁLIK AZT ÉRDEMES HASZNÁLNI
Kreatív ügyfeleinktől mi is mindig tanulunk. Így mindig friss szemmel tudunk visszatekinteni munkáinkra és ki tudjuk emelni a követendő jó dolgokat. Érdemes őket megfontolni.
MOSOLYGÓ KEDVES ARCOK ÉS ELHIVATOTT SZAKÉRTELEM
Azt fejezz ki vállalkozásunk, amit szeretnénk üzenni
A tárgyak bármennyire is szépek emberek nélkül sosem lehetnek annyira barátságosak, amennyire szeretnénk. Minden vállalkozáson emel , ha a látogató kellemes környezetbe mosolygó emberek közé csöppen.
SZAKÉRTELMI PÉLDÁK: PÉLDA 1
VENDÉGVÁRÓ PÉLDÁK: PÉLDA 1
JÁTÉKKAL SOKKAL KÖNYEBB
Fogalmazzuk meg üzenetünket és jatszassuk el az emberekkel
Játszva tanulunk, tartja a mondás ! És milyen igaz. Ki nem szeretné ügyfeleinek a legújabb üzeneteit játékosan eljuttatni, úgy, hogy azt Ő akarja. Erre jó lehetőség a játék, mely a sétánkon belül a helyszínek között navigálva zajlik. Az üzenet úgy ivódik be a leendő ügyfelekbe, hogy közbe még kérnek belőle.
PÉLDA1: fogadó oldallal; fogadóoldal nélkül
PÉLDA2: fogadó oldallal; fogadóoldal nélkül
NARRÁLVA AZ IS ÉRTHETŐ AMI NEM LÁTHATÓ
Ha a helyek van története és el lehet mesélni akkor ven helye a narrálásnak
Egy nézőpont csoportot kiválasztva aláfestő zenét vagy éppen narrációt is tehetünk a virtuális sétánk alá. Ha mondjuk megvan egy múzeumnak a digitális idegenvezető hanganyaga, akkor abból részleteket lehet bevágni alá, hogy jobban el tudjon méllyülni a látogató a sétában és ezzel kedvet kapjon a helyszíni látogatásra is.
ÉTTERME VAN?!
Akkor az asztal választás biztos érdekelni fogja vendégeit
Az asztal számozások megtalálhatóak az asztalok felett, így könnyebb dönteni. A vendége biztos lehet, hogy jó asztalt fog kapni, hisz lehetősége van döntenie. Az asztalok foglaltságát egyszerűen telefonon lehet ellenőrizni ugyanazokkal a jól ismert számokkal amiket a pincérek egyébként is ismernek.
KÉRJE AJÁNLATUNKAT
nyerjen ötleteket több száz elkészült sétából